FAQ

Veel gestelde vragen

Wat moet ik doen als ik pech heb met mijn huurauto?

Als je onverhoopt pech krijgt, sta je er niet alleen voor. De meeste verhuurders bieden een 24-uursservice, het telefoonnummer vind je op de huurcontract van de lokale partner. Neem altijd éérst contact op met de lokale verhuurder. Schakel niet zelf, zonder overleg, de wegenwacht in. Deze kosten krijg je dan namelijk niet vergoed. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij hebben een noodnummer dat 24 uur per dag bereikbaar is. Je bent hiermee dus altijd verzekerd van Nederlandstalige ondersteuning.

Het noodnummer is +31 23 5 699 690.

Welke documenten heb ik nodig bij het ophalen van mijn huurauto?

Creditcard op naam van huurder nodig bij autohuur?

Wat gebeurt er als mijn vlucht vertraging heeft?

Waar kan ik de huurauto ophalen?

Kan de huurauto bij mijn hotel worden afgeleverd?

Wanneer en hoe krijg ik het eigen risico terug?